Re: Unix

Autor: Janek (rj167250_at_zodiac2.mimuw.edu.pl)
Data: Mon 15 Dec 1997 - 12:46:33 MET

On 12 Dec 1997, Tomasz Kłoczko wrote:

> Czy zauważasz, że powyższe zdanie jest wewnętrznie sprzeczne. Piszesz, że
> "nie wiesz co jest lepsze" żeby potem napisać, że "w dosie wszystko to jest
> o wiele lepiej zrobione". Zrobione lepiej od czego ? Do czego porównujeszsz
> dos-a skoro znasz tylko dos-a ?
>
> kloczek
> --
Skoro uwazasz ze to nielogiczna wypowiedz to wyjasniam :
porownuje dosa do unixa.
To prawda, nie znam unixa w taki sposob jak dosa,
ale musze go uzywac na uczelni, podczas
gdy wiekszosc komputerow domowych ma dosa
i wszyscy ci ludzie mozna powiedziec ze go znaja.
Gdyby jeszcze komendy unixowe byly takie same jak dosowe
to zaden problem.
A tak to musze korzystac z systemu ktorego
komend nie znam, bez zadnego wsparcia ze
strony administratora.
I badz tu czlowieku madry jak skopiowac plik ?
Gdyby nie MC to nadal bym nie wiedzial jak to
zrobic.
Postaw sie w mojej sytuacji a zrozumiesz
dlaczego mam takie krytyczne zdanie o unixie.
Pozdrawiam

                 Janek
* Radoslaw Jankowski *
* e-mail: rj167250_at_zodiac2.mimuw.edu.pl *