Re: Protest przeciw zmianie stawki na 22%

Autor: Tristan Alder (smiejek_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 15 Dec 1997 - 09:55:24 MET

On Sun, 14 Dec 1997 15:16:56 GMT, dbrzezinski_at_invarnet.inwar.com.pl
(Dariusz Brzeziński) wrote:

>To miala byc ironia?

Niekoniecznie. Lubie Korwina.

>To tak w zasadzie co Ty bys proponowal?

W zasadzie nie wiem (nie jestem ekonomista). Wiem jedno, ze jest zle.
Zachod tez nie jest idealny, ale zauwaz, ze w SZAP (USA) $40 za
program ShareWare to jest drobiazg, a dla mnie pol pensji miesiecznej.

--
 hrabia Tristan Alder
 Kolokwiami wykonczony