Pytanie blondynki: Turbo?

Autor: Slawomir Marczynski (slawek_at_arcadia.tuniv.szczecin.pl)
Data: Mon 15 Dec 1997 - 08:52:24 MET

Mam strasznie glupie pytanie. Pachnace lamerstwem. Tyle, ze prosze
sie zastanowic, zanim odpowiecie... bo mi tez sie wydawalo, ze wiem,
a tymczasem...

Do czego sluzy przycisk Turbo? Bo, niezaleznie czy wcisniety czy nie
(wyswietlacz przypiety do plyty pokazuje rozne czestotliwosci zegara)
to komputer rownie szybko liczy, kompiluje, przetwarza grafike etc.
Mam omamy, czy tez facet montujacy komputer zapomnial o jakiejs zworce?
A moze to APM - i dlatego zwalnianiem zegara zajmuje sie APM a nie "Turbo"?
No i jaka czestotliwosc zmienia "Turbo" - magistrali (ISA, PCI, ...),
procka (???), DMA. To jest CLK2IN czy co???

A wydawalo mi sie, ze wiem do czego to sluzy..., tyle ze wtedy to byla
zmiana z 4.7 na dwa razy tyle...

TIA

--
Slawomir Marczynski (Mr)
Institute of Physics, Technical University of Szczecin