Re: Protest przeciw zmianie stawki na 22%

Autor: Radoslaw Poplawski (XXXradekp_at_usa.net)
Data: Mon 15 Dec 1997 - 00:33:10 MET

On Sat, 13 Dec 1997 14:31:29 GMT, smiejek_at_zeus.polsl.gliwice.pl (Tristan
Alder) wrote:

>To, ze samochodu nie mam, bo mnie nie stac.

To z jakiej racji musisz miec telefon?

>Jak za 8 lat nazbieram, to
>kupie. A telefon mam i nie jest to jednorazowy wydatek, ale stala
>oplata.

Samochod jednorazowym wydatkiem? Faktycznie nie masz auta :).

>Jak podniosa, bede musial zrezygnowac z 3h na lini.

Tylko sie cieszyc, ze TPSA mniej dostanie :)

To juz przystepnie Ci kolega Szczyrba wytlumaczyl...

>No wlasnie. I to jest pasqdne. Firmy tego nie placa. Jak nawet kupia
>cos na stan firmy, to se Vat odlicza. A my biedni konsumenci dostajemy
>po ryju.

Wzrost podatku VAT spowoduje albo obnizke cen, albo ich slabszy wzrost.
Wiec spadna koszty firm -- spadna ceny na ich produkty. Ozywi sie rynek firm
inetowych --> Inet stanie sie popularniejszy --> Inet stanie sie tanszy -->
(potrzebne dopisac) :).

Radoslaw Poplawski (Wroclaw) http://yi.com/home/PoplawskiRadoslaw/

--
F1: http://www.kki.net.pl/f1/
-- Przy odpowiadaniu usun XXX z adresu pocztowego lub uzyj mailto:radekp_at_usa.net --