Re: Protest przeciw zmianie stawki na 22%

Autor: Jacek Żoch (zoch_at_free.polbox.pl)
Data: Sun 14 Dec 1997 - 22:33:31 MET

Tristan Alder <smiejek_at_zeus.polsl.gliwice.pl> napisał(a) w artykule
<3492668b.503387_at_news.icm.edu.pl>...

> To, ze samochodu nie mam, bo mnie nie stac. Jak za 8 lat nazbieram, to
> kupie. A telefon mam i nie jest to jednorazowy wydatek, ale stala
> oplata. Jak podniosa, bede musial zrezygnowac z 3h na lini.

Co w niczym nie tlumaczy, dlaczego na niego VAT ma byc wyzszy niz na
telefon ?
Zreszta VAT np. na wiekszosc artykulow zywnosciowych to 22%, a to jest dla
99% ludzi cos
wazniejszego niz ceny telefonow - telefon to w koncu taki sam luksus jak
np. samochod.

> No wlasnie. I to jest pasqdne. Firmy tego nie placa. Jak nawet kupia
> cos na stan firmy, to se Vat odlicza. A my biedni konsumenci dostajemy
> po ryju.

Taki je4st VAT, powszechnie uznawany na calyum Bozym swiecie za jeden z
najlepszych systemow podatkowych !

--
jacek