Re: TP S.A. - VAT i wrony na drucie tel.

Autor: Bogdan Drozd (karol_at_bbs.chip.pl)
Data: Mon 15 Dec 1997 - 06:22:17 MET

Chester E.M. wrote:

> [...]
>
> Decyzje zapadają na szczeblach centralnych. Jest demokracja więc szczebel
> centralny odwrotnie niż za czasów KC PZPR obsadzany jest dzięki wolnym
> wyborom.
>
> Po cholerę płakać na grupie "pecet", że "Tele Psy", że "Tele Komuna",
> źli są czerwoni albo czarni. Weź pan jeden z drugim wyślij post
> na adres kancelarii konkretnego ministerstwa, gabinetu szefostwa firmy
> itp. Zapewniam, że skutek będzie lepszy.
>
> Oczywiście, że zbiorowy protest odniesie inny skutek niż wołanie jednostki
> na pustyni lodowcowej, pod warunkiem jednak, że skierowany zostanie pod

Boję się, że jesteś zbytnim optymistą, proponując wysyłanie maili.
Politycy i rządzący mają nas i nasze posty w d...e. I to bez względu
na to, czy z prawej, czy lewej strony. Lewica miała w planie podnieść
VAT na usługi tele.., AWS się z tego nie wycofał. Łaskawie po
przegranych
wyborach panowie z SLD stali się obrońcami uciśnionych.
Szefom TP S.A. też nie przyjdzie do głów, aby zdecydowanie obniżyć ceny
na połączenia z 0202122, choćby w godzinach wieczorowo-nocnych.
A oto cytat z maila, który dostałem od mojego Siostrzeńca z Kanady:

> Ile sie placi zalezy
> na ile godzin miesiecznie sie chce. Moj kolega, Peter, placi 15 >dolarow[kanadyjskich]
> za 45 godzin miesiecznie.

Nic dodać, nic ująć, gdy policzy się, ile polski internauta musi
wydać na 45-cio godzinne połączenie, choć zarabia wielokrotnie mniej.

--
Bogdan Drozd, Czluchow
mailto:karol_at_bbs.chip.pl