Re: Dos i zabezpieczenia plikow

Autor: chmiel_at_ibmer.waw.pl
Data: Sun 14 Dec 1997 - 20:06:27 MET

On 1997-12-13 ZBOLE_at_star.kul.stalwol.pl(ZbigniewOlearczyk) said:
>Wydaje mi sie, ze zaden system programowy nie jest w stanie
>zabezpieczyc pojedynczego PC.

To Ci sie zle wydaje :-((( MDOS zabezpiecza
i pewnie inne systemy tez.

>Zawsze istnieje mozliwosc przerwania ladowania systemu, lub tez
>zaladowanie z dyskietki i wyciecie zabezpieczen z config.sys czy
>autoexec.bat . Mysle ze jedynym i skutecznym rozwiazaniem jest siec,

Jak zaladujesz swoj system z dyskietki (MS-DOS)
to zobaczysz bad-sektory w miejscach gdzie sa
katalogi chronione haslem ...
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

Email:chmiel_at_ibmer.waw.pl
fax:UNIPROJEKT 48-22-673-11-67

Backup not found Abort,Retry,Ignore,Hangup?

Net-Tamer V 1.09 - Test Drive