Re: Dos i zabezpieczenia plikow

Autor: Zbigniew Olearczyk (ZBOLE_at_star.kul.stalwol.pl)
Data: Sat 13 Dec 1997 - 09:49:40 MET

On 12 Dec 97 at 20:10, Tomasz Fidecki pisal(a):

> Witam
> czy ktos zna jakis rezydentny programik dajacy namiastke "security" pod
> dosem. Chce troche utrudnic dzialalnosc uczniow, ktorzy permanentnie
> usuwaja pliki ze szkolnych PC-tow. Instalacja innego "SO" raczej nie
> wchodzi w rachube.
>
> Tomek

Wydaje mi sie, ze zaden system programowy nie jest w stanie zabezpieczyc
pojedynczego PC.
Zawsze istnieje mozliwosc przerwania ladowania systemu, lub tez zaladowanie
z dyskietki i wyciecie zabezpieczen z config.sys czy autoexec.bat .
Mysle ze jedynym i skutecznym rozwiazaniem jest siec,ladowanie systemu
bootpromem z sieci, a na C: sobie niech kasuja co sobie zyczy, lub wypiac
dysk lokalny.
Chyba ze zaczna gryzc kable sieciowe ;)
    Zbyszek

 Zbigniew Olearczyk \ | - ^ | / zbole_at_star.kul.stalwol.pl
   Stalowa Wola \ (.| o | O |.) / www.kul.stalwol.pl
   Filia WNS KUL --^^^------xxx------^^^--