Re: jaki procesor???

Autor: Andrzej Ława (lawa_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 14 Dec 1997 - 18:01:48 MET

On Tue, 09 Dec 1997 14:36:20 GMT, bnagorny_at_kk.kalisz.pl (Bartek
Nagorny) wrote:

>Roznistych - sciagnalem kiedys PDF'a z opisami bledow /a przynajmniej
>tych do ktorych amd sie przyznalo/ wlasnie ze stron www amd'ka...

Szperałem po stronach AMD (szukałem opisu rozkazów MMX i znalazłem)
ale na błędy nie trafiłem. Muszę jeszcze raz poszukać....

>hehehee a po co rozbierac komputer ? Na stronach amd byl kiedys
>programik podajace dokladnie rodzaj procka, stepping itp.

j.w.

>To moze w koncu wymrze ? ;)

Na pewno my tego nie doczekamy ;)

* e-mail: lawa_at_priv.onet.pl
* motto : Cztery kółka ? To dobre dla dzieci !