Re: jaki procesor???

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Tue 09 Dec 1997 - 15:36:20 MET

On Mon, 08 Dec 1997 00:41:39 GMT, lawa_at_priv.onet.pl (Andrzej Ława)
wrote:

>1. Jakich ?

Roznistych - sciagnalem kiedys PDF'a z opisami bledow /a przynajmniej
tych do ktorych amd sie przyznalo/ wlasnie ze stron www amd'ka...

>2. Nie wiem, nie chce mi się rozbierać komputra... W każdym razie
>kupowałem jakieś półtora miesiąca (do dwóch) temu...

hehehee a po co rozbierac komputer ? Na stronach amd byl kiedys
programik podajace dokladnie rodzaj procka, stepping itp.

To moze w koncu wymrze ? ;)

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl