Re: NETIA a internet ???

Autor: Virus (virus_at_free.in.com.pl)
Data: Sun 14 Dec 1997 - 17:46:02 MET

> z uslug NETII juz od prawie 2-uch lat
> i prawie w calej Polsce dzialaja.

Tu sie mylisz. Nie dzialaja wcale w calej Polsce. Dostali koncesje na te
obszary gdzie od lat TP SA nic nie robila. Ja mieszkam na poludniu od
Warszawy (7km) i tu jest Netia. Ale od 3 miesiecy czekam od nich na
odpowiedz : podlaczcie mnie do Internetu. Zero odzewu. Jak dzwonie albo ich
nachodze to 'za tydzien bedzie wszystko wiadomo bo..... (i tu oprocz wojny
atomowej wszystko juz uslyszalem)
Zalezalo by mi na tym by postawili server w moim miescie (podobno w
wojewodztwie ma najwiekszy piorytet prestizowy dla Netii) i podlaczyli mnie
dzierzawka do nich.... Ale oni oprocz usmiechu (jeszcze) nie bardzo wiedza
co sie dzieje wokol nich....

Virus
Legia Warszawa