Pamieci DIMM a predkosc plyty

Autor: Marek Matula (marekm_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sun 14 Dec 1997 - 17:36:24 MET

Mam taki problem:
Mam plyte VXpro i Pentiuma 166MMX ktory bez problemow chodzi na 208MHz
(83MHz na plycie, mnoznik 2.5). Kiedy wlozylem pamiec DIMM 32MB (12ns)
komputer sie nie uruchamia. Dziala tylko wtedy gdy ustawie plyte na
66MHz. Do tej pory mialem 16MB w SIMMach i wszystko bylo OK. Czy
predkosc pamieci DIMM ma zwiazek z predkoscia plyty?
Czy w mojej sytuacji pomoze wymiana DIMMu na 10ns?

--
Marek Matula
marekm_at_zeus.polsl.gliwice.pl