Re: Czy ktos moze mi pomodz w uruchomieniu nagrywarki CDR?

Autor: Piotr Waskiewicz (piotrwas_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 14 Dec 1997 - 16:40:29 MET

In article <348ba2fb.5485085_at_news.agh.edu.pl>, Rafal Altyn says...
> Czesc.
> Mam dostep do nagrywarki JVC WR-W2010 i sterownika SCSI Adaptec 1542.
> Mam z nia duze problemy, dostalem je bez instrukcji. Nie wiem czy

Ja też miałem JVC i same z nią problemy. Mimo że kombinowałem jak koń pod
górę (m.in. wymieniałem karty SCSI, podłączałem do maca, itp.), to miałem
tyle spapranych płyt, co dobrych. I co gorsza, do niczego sensownego nie
doszedłem. Sprzedałem ją w cholerę i kupiłem Philipsa CDD 2600. Kłopoty
się skończyły jak ręką odjął. Dlatego moja rada brzmi: pozbądź się tego.
Pozdrowiena.

--
WasP  *  UIN: 5654159
piotrwas_at_priv.onet.pl