Czy ktos moze mi pomodz w uruchomieniu nagrywarki CDR?

Autor: Rafal Altyn (rafaltyn_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 08 Dec 1997 - 08:41:58 MET

Czesc.
Mam dostep do nagrywarki JVC WR-W2010 i sterownika SCSI Adaptec 1542.
Mam z nia duze problemy, dostalem je bez instrukcji. Nie wiem czy
sterownik SCSI jest dobrze skonfigurowany (co z tymi wszystkimi
zworkami :). Wszystko jest dobrze, Win95 widzi 2 urzadzenia (CDR i
CDrom), ale do czasu gdy probuje nagrac plyte w programie WinOnCD 3.0.
Wywala i jakis blad (GDI raported ASPI error...) Bede wdzieczny za
kontakt z osoba ktora moglaby mi pomodz. W razie czego podaje sprzet
na ktorym probuje nagrywac:
IPentium 200MMX, Plyta TXPro, 32MB EDO Ram, HD 1,6GB, SCSI Adaptec
1542, Nagrywarka JVC XR-W 2010, Win95 (zalezy mi na dlugich nazwach
plikow).
Rafał Ałtyn (rafaltyn_at_friko.ponet.pl)