Problem z Netscape'm - czy ktos mi pomoze???

Autor: Beblok (beblok_at_friko2.onet.pl)
Data: Sun 14 Dec 1997 - 14:45:04 MET

Czesc wszystkim!

Prosze Was o pomoc, bo nie mam sie do kogo zwrocic.
Moj problem polega na tym, ze podczas sciagania grup dyskusyjnych
nie sciagaja mi sie wszystkie tresci listow i to tak losowo np:
    do tygodnia wstecz mam tresc wszystkich listow, pozniej dwa dni
    wstecz nie mam tresci, dalej znowu mam, a w ogole nie mam juz
    tresci listow, ktore sa starsze niz dwa tygodnie.
Dodam, ze w properties od kazdej grupy mam takie same ustawienia:
    1. Select this discussion for download - zaznaczone
    2. Download only unread messages - zaznaczone
    3. Download by date - zaznaczone i ustawione na since 30 days ago
Na nic sie zdaje uzycie Download Now - i tak nie dociagnie mi
nie przeczytanych listow.
Korzystam z Netscape 4.04, bo ma lepsza przegladarke WWW od
Internet Explorera i tak w ogole bardziej mi sie podoba.
Nie chce z niego rezygnowac, tylko dlatego ze nie umie sobie poradzic
ze sciaganiem grup. Byc moze mam cos jeszcze zle ustawione, albo cos zle
robie, ale jak tego nie opanuje to bede zmuszony zainstalowac Explorera,
bo grupy dyskusyjne to dla mnie najwazniejsza rzecz.
Jezeli ktos z Was moglby mi pomoc to z gory BARDZO DZIEKUJE.

Pozdrowienia dla wszystkich.

         ---------- BENEDYKT BYLOK ----------
         --- mailto:beblok_at_friko2.onet.pl ---