Re: Siec z 2 komputerow ?

Autor: Tomasz Holdowanski vel Mordazy (mordazy_at_friko2.onet.pl)
Data: Sat 13 Dec 1997 - 21:02:23 MET

Tadeusz D. <tadrbk_at_priv.onet.pl> napisał(a) w artykule
<66j44b$rjn$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...
> Witam,
>
> Jestem "szczesliwym" posiadaczem 2-ch komputerów. Czy jest możliwe
(opłacalne) kupienie jakichs kart sieciowych i utworzenie
> sieci z 2 komputerow ? (nie wykozystując kabelka RS).
> Jak szybka bedzie taka sieć?, Czy majac modem na jednym z komputerów
mozna
> by zdalnie laczyc sie z internetem z drugiego komputera? Oraz
NAJWAZNIEJSZE
> :ile by to kosztowało ?
>

> Pozdrawiam,
> Tadeusz Drabarek
> e-mail: tadrbk_at_priv.onet.pl

Polecam przejsc sie po serwisach komputerowych i popytac o karty sieciowe
standardu ARCNET (najlepiej 2 takie same, ale jak tylko beda tego samego
producenta to tez cool.). Zakup je (jak znajdziesz). Kabel i terminatory
typu JUDGEMENT DAY oczywiscie tez, ale jak nie bedzie to sie nie lam. Na
krotkich dystansach Arcnet pojdzie i na kablu i termach od cienkiego
Etherneta. Uzywasz Windozy? To dobrze... Sterowniki do kart sa w systemie.
Aha: predkosc Arcneta: 2,5 MB/s. Na dwie maszyny az nadto. Przypuszczalna
cena: zalezy od pazernosci tych pijawek z serwisu, ale ja moje kartki
kupilem po 10 zl sztuka.
I to tyle!
Mordazy