Re[4]: Protest przeciw zmianie stawki na 22%

Autor: Piotr Adamczyk (adamczyk_at_sun10.ci.pwr.wroc.pl)
Data: Sat 13 Dec 1997 - 15:16:05 MET

Dzień dobry

pištek, 12 grudzień 97, you wrote to me:

Ł> ???
!!!
/>> Pała z polityki !
Ł> ???
!!!
/>> Pała z wyobraźni !
Ł> ???
!!!
Ł> No to chyba sam zasługujesz na pałę z polityki :->
Ł> Przecież wystarczy że prezydent nie podpisze ustawy do 31 grudnia i
Ł> podwyżki po prostu NIE MA !!!
Podpisze - bo jego partia drze mordę tylko po to żeby - jak to zwykle bywa -
"podlizać się" ludziom przed wyborami.
Może chcesz się Pan założyć - jakżeś taki swego pewien ?
Spoko spoko - jestem przeciwnikiem hazardu.

Pozdrawiam, życzę Wesołych Świšt
Piotr Adamczyk

    Piotr Adamczyk - The Czyk - student IZ IO V - Politechnika Wroclawska
  http://www.ci.pwr.wroc.pl/~adamczyk mailto:adamczyk_at_ci-1.ci.pwr.wroc.pl
  PGPpublicKEY: http://sun10.ci.pwr.wroc.pl/~adamczyk/MAIN/pgp.asc
  ------------ I can't get no sleep but I still have a dream. ------------