Re: Zlapalem zlodziej na goracym uczynku

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Sat 13 Dec 1997 - 02:30:37 MET

On Fri, 12 Dec 1997 20:24:06 +0100, "Jarosław Lech"
<jarlech_at_polbox.com> wrote:

>Ale to Ci sie skonczy. Jeszcze dwa tygodnie temu napisalbym tak samo jak
>ty.
>A teraz? Jak sie uda to sie uda. Wczesnym popoludniem i nie wczesniej
>niz po polnocy (nad ranem zwykle spie, wiec nie wiem jak jest wtedy, ale
>sadze ze bez problemu). A wieczorem juz przynajmniej od dwoch tygodni
>barzo rzadko zdarza mi sie polaczyc za pierwszym razem. Najczesciej
>numer jest zajety, ale zdarza sie tez "gluche" polaczenie. Byl tez dzien
>z komunikatem "polaczenie nie moze byc zrealizowane".
>Mieszkam w Opolu.

No wlasnie - duze miasto.
BTW od stycznia zmieniam tpsra na Netie - takze maja swoje serwery w
rodzaju tych z tpsra - 0202122... :))) I przez pol roku nie bede
placic abonamentu, o 1 grosz bede miec taniej na impulsie /co przy
rachunkach ~250zl bedzie sie oplacac/, darmowy billing, budzenie,
przenoszenie rozmow itp...

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl