Re: Zlapalem zlodziej na goracym uczynku

Autor: Jarosław Lech (jarlech_at_polbox.com)
Data: Fri 12 Dec 1997 - 20:24:06 MET

Bartek Nagorny napisał(a) w wiadomoœci:
<349475ef.2768484_at_news-tpnet.icm.edu.pl>...
>On Thu, 11 Dec 1997 16:37:10 GMT, darles_at_priv.onet.pl (DAREK) wrote:
>
>Uff - jak to dobrze, ze czlowiek zyje na wsi /Kalisz/.... Tak mniej
>wiecej od roku _nie mialem_ zajetego numeru na 0202122... I o dziwo
>dzien w dzien ta usluga byla czynna bezkonfliktowo... :))
>
>--
>Bartek
>bnagorny_at_kk.kalisz.pl

Ale to Ci sie skonczy. Jeszcze dwa tygodnie temu napisalbym tak samo jak
ty.
A teraz? Jak sie uda to sie uda. Wczesnym popoludniem i nie wczesniej
niz po polnocy (nad ranem zwykle spie, wiec nie wiem jak jest wtedy, ale
sadze ze bez problemu). A wieczorem juz przynajmniej od dwoch tygodni
barzo rzadko zdarza mi sie polaczyc za pierwszym razem. Najczesciej
numer jest zajety, ale zdarza sie tez "gluche" polaczenie. Byl tez dzien
z komunikatem "polaczenie nie moze byc zrealizowane".
Mieszkam w Opolu.

         Lejak
jarlech_at_friko.onet.pl
jarlech_at_polbox.com