Re: Twardziel WD170 - problem

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Sat 13 Dec 1997 - 01:30:10 MET

Dagashi <dagashi_at_imp.edu.pl> wrote:
: Kumpel przyniósł mi wiekowy 170MB dysk Caviara (WDAC1170-00F) z dziwnymi
: objawami. Po założeniu partycji fdiskiem wszystko wydaje się być w
: porządku, ale po restarcie znika założona tablica partycji. Fdisk nie
: widzi żadnej partycji, DOS wypisuje "Invalid drive specification", itp...
: Mam taki programik HDTest do badania i niskopoziomowego formatu
: twardziela. Po dokładnym przetestowaniu dysku pisze, że wszystko jest w
: porządku, więc dysk jest jeszcze chyba do uratowania. Próbowałem już
: wszystkiego, co przyszło mi do głowy, ale nic z tego :-(
: Co to może być?

Stawiam na dwie rzeczy:
1) smieci w tablicy partycji - przezerowac diskeditorem i moze zadziala
2) niekompatybilnosc plyty, sterownika i dysku. Czasem sie zdarza,
   a objawy sa wlasnie taki.

Moment, moment - "Invalid drive specification" oznacza ze partycja jest
i czeka na sformatowanie ...

J.

: Może ktoś byłby mi w stanie pomóc? Pliiz...

: Dzięki za wszelkie sugestie,

: --
: Michał Siwak

--
Jaroslaw Lis
| lis_at_ict.pwr.wroc.pl         | Institute of Engineering Cybernetics     |