Twardziel WD170 - problem

Autor: Dagashi (dagashi_at_imp.edu.pl)
Data: Fri 12 Dec 1997 - 22:28:07 MET

Cześć,

Kumpel przyniósł mi wiekowy 170MB dysk Caviara (WDAC1170-00F) z dziwnymi
objawami. Po założeniu partycji fdiskiem wszystko wydaje się być w
porządku, ale po restarcie znika założona tablica partycji. Fdisk nie
widzi żadnej partycji, DOS wypisuje "Invalid drive specification", itp...
Mam taki programik HDTest do badania i niskopoziomowego formatu
twardziela. Po dokładnym przetestowaniu dysku pisze, że wszystko jest w
porządku, więc dysk jest jeszcze chyba do uratowania. Próbowałem już
wszystkiego, co przyszło mi do głowy, ale nic z tego :-(
Co to może być?

Może ktoś byłby mi w stanie pomóc? Pliiz...

Dzięki za wszelkie sugestie,

--
Michał Siwak