Re: Problemy z TPSA

Autor: Grzegorz Redlarski (gred=no=spam_at_kki.net.pl)
Data: Fri 12 Dec 1997 - 21:49:17 MET

On 10 Dec 1997 18:57:10 GMT, "Virus" <virus_at_free.in.com.pl> wrote:

>Mi wchodzi tez bez pudla, ale jak mialem takie problemy jak Ty, to robilem
>tak:
>zaznaczalem w konfiguracji modemu (przy wlasciwosciach polaczenia Dial-Up),
>by wywolywal okno terminala po podlaczeniu. Dziala bez pudla! Fakt ze
>trzeba sie napracowac (napisac ppp , ppp i nacisnac F7) ale masz o 3 minuty
>wiecej do lazenia po sieci....

U mnie to nic nie zmienialo. Bylo dokladnie tak samo jak ze skryptem.
Bo i niby dlaczego mialoby byc lepiej "manualnie"?

gr

PS Pare dni temu "samo" przeszlo i teraz jest OK.
PPS Rozmawiamy o tym rowniez na pl.misc.telefonia .
PPPS Nie wiem, czy nie przydalaby sie osobna lista na dyskusje o
problemach z internetem przez tpsa, polboxem i roznymi innymi tego
typu sprawami. A moze polip (ostatnio malo aktywny) byl by do tego
dobry?