Re: Problemy z TPSA

Autor: Virus (virus_at_free.in.com.pl)
Data: Wed 10 Dec 1997 - 19:57:10 MET

Mi wchodzi tez bez pudla, ale jak mialem takie problemy jak Ty, to robilem
tak:
zaznaczalem w konfiguracji modemu (przy wlasciwosciach polaczenia Dial-Up),
by wywolywal okno terminala po podlaczeniu. Dziala bez pudla! Fakt ze
trzeba sie napracowac (napisac ppp , ppp i nacisnac F7) ale masz o 3 minuty
wiecej do lazenia po sieci....

Virus
Legia Warszawa
Ma'Lou <malou_at_friko2.onet.pl> napisał(a) w artykule
<01bd0563$cd01f280$8d8bccc2_at_malou>...