Re: nowa reklama otimusa

Autor: Lukasz Rewerenda (lrew_at_friko2.onet.pl)
Data: Fri 12 Dec 1997 - 17:32:18 MET

Dariusz K. Ladziak napisał:

> Juz to rozwazalismy - wyszlo nam ze jeszcze wolny slot na dekoder do
> filmow zostawic trzeba (to ja tez mam komputer "DVD Ready"???).

Super. Wyjmę sobie jednego twardziela, albo stację 5 1/4" i będę
miał DVD Ready. A wyjmę coś jeszcze i będę miał Double-DVD Ready (tm) [1]

Pysznie!!
Pierwszy raz przeczytałem na tej liście pomyślną wiadomość!

[1] Gdyby jakaś firma chciała tak reklamować swe produkty to proszę
    się do mnie zgłośić celem wykupu praw autorskich.

--
Ł.R.