Re: Protest przeciw zmianie stawki na 22%

Autor: Bartek Sochaj (bartol_at_polbox.com)
Data: Fri 12 Dec 1997 - 16:49:02 MET

A ja nie jestem przeciw nowym stawkom podatkowym! :-)

Jestem zwolennikiem Balcerowicza: troche przyciscnac, naprawic
gospodarke, a potem bedzie jak w raju (czyli prawdziwy wolny rynek).

Caly wist polega na znalezieniu sobie takiej pracy (ogolniej rzecz
biorac zrodla pieniedzy i satysfakcji) by moc sobie pozwolic na rozne
przyjemnosci, nawet przy wyzszych stawkach podatkowych.

Ale generalnie rzecz biorac jestem zwolennikiem niskich podatkow (tylko.
ze do tego potrzebna jest zdrowa gospodarka).

Pozdrawiam,
Bartek.

--