Re: cos co wylaczy komputer po godiznie

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Fri 12 Dec 1997 - 11:04:09 MET

On Thu, 11 Dec 1997 16:17:02 +0100, Marcin Maruta <mmaruta_at_km.com.pl>
wrote:

> [...]
[...]
> Jasne. ale nie ejstem w stnaie przewidziec kiedy komputer zostnaie wlaczony.
>Chodiz mi o urzadzenia, ktore powie "acha, zaczales pracowac masz na to 60
>minut, potem amen"

Hardware - standard ATX. pozwala na programowe fizyczne wylaczenie
komputera.
Software - pod winde nie wiem, pod kazdym z Unixow mozna malo ze
kazdemu z uzytkownikow ograniczyc czas sesji to jeszcze ustalic ile
powinien sobie odpoczac - wszystko jest kwestia konfiguracji i ew.
odpowiednich skryptow.

Darek