Re: cos co wylaczy komputer po godiznie

Autor: Slawomir Marczynski (slawek_at_arcadia.tuniv.szczecin.pl)
Data: Mon 15 Dec 1997 - 08:42:28 MET

Marcin Maruta (mmaruta_at_km.com.pl) wrote:

: Jasne. ale nie ejstem w stnaie przewidziec kiedy komputer zostnaie wlaczony.
: Chodiz mi o urzadzenia, ktore powie "acha, zaczales pracowac masz na to 60
: minut, potem amen"

No i po co mieszac religie do tak niskich pobudek jak wyrzucanie kogos z
jego komputera? Przyznaj sie, chcesz to zapuscic komus jako "niespodzianke"?
  A moja poprzednia odpowiedz byla precyzyjna... i byla oczywiscie kpina z
twoich ogrodniczych zapedow (sam nie potrafi, a innym nie pozwala). Bo tak
naprawde, to taki programik do shutdown'u to mozna napisac w 2 godziny i to
tak, aby przecietny user nie wiedzial, gdzie jest owze program w autoexec
wstawiony... Tyle, ze to naprawde nie daje tak wielkiej satysfakcji, aby mi
sie chcialo to robic. (No i komunikat powinien byc lagodnym altem...;)

--
Slawomir Marczynski (Mr)
Institute of Physics, Technical University of Szczecin