RE: Siec komputerowa w domu

Autor: Andrzej Bednarczyk (andrzej.bednarczyk_at_polkomtel.com.pl)
Data: Fri 12 Dec 1997 - 03:08:20 MET

Cip Cip Qra !

        Nareszcie pierwszy provider via kabel hehe. Może zdradzisz rąbka
tajemnicy co to za operator kablówki ? jakie koszta podłączenia i
sprzętu ? kiedy to wszystko rusza ?

Niestety nie umiem odpowiedzieć na Twoje pytania, ale może znajdziesz
ciut czasu żeby odpowiedzieć na moje...

THX, Greetz.
An_at_y ICQ: 5080558
{ tr4nce_at_mega.com.pl }
{ andrzej.bednarczyk_at_polkomtel.com.pl }