Re: Chyba zabiłem twardziela !!!!!

Autor: Grzegorz Redlarski (gred=no=spam_at_kki.net.pl)
Data: Fri 12 Dec 1997 - 00:04:09 MET

On Wed, 10 Dec 1997 19:21:05 +0100, "mudman" <mudziarz_at_polbox.com>
wrote:

>Podłączałem u kolegi twardziela i jestem pewien że wszystko
>było zrobione prawidłowo. Po odpaleniu komputera zaczęło śmierdzieć
Czy dysk byl w kieszeni, czy podlaczales na paskach? Istnieja prawie
identyczne kieszenie, rozniace sie miejscem podlaczenia zasilania.
Moze to bylo przyczyna "zadymy"?

>Czy mogło coś się spalić ?
Obejrzyc dokladnie plytke. Jak byl smrod, to pewnie zostaly jakies
slady. Moze tylko jakas sciezka?

>Jeżeli tak, to czy jest możliwość naprawy ?
Niewykluczone, ze bedziesz musial szukac kogos, komu w takim dysku
padla mechanika :-(.
gr