Re: ICQ - Problem z instalacja...?!

Autor: Michal Jaskolski (jj_at_gdansk.sprint.pl)
Data: Thu 11 Dec 1997 - 21:45:33 MET

Dnia 9 Dec 97 21:58:58 GMT, "cezarek" <cezarek_at_polbox.com> napisał(a):

>Witam !
>Prosze o pomoc w nastepujacej sprawie:
>Mam kolege, ktory zainstalowal sobie jakis czas temu ICQ
>z pliku instalacyjnego, ktory otrzymal ode mnie.
>(Z reszta, instalowalem mu to osobiscie - identycznie,
>jak na swoim domowym kompie.)
>Byla to wersja beta 1.113 DII 1.00.
>Poczatkowo wszystko dzialalo bez problemow...
>Z niewiadomych powodow, po pewnym czasie, padlo.
>Ponowna instalacja nie byla mozliwa - nie dalo sie
>polaczyc z maciezystym serwerem mirabilis. (...)

Przy instalacji naciśnij przyciks Tech Support i wpisz adres
icq2.mirabilis.com (tudzież icq3 albo icq4...).

> [...]
>Jest tylko to male "prawie":
>- ponowna instalacja ICQ nie jest mozliwa... :(
>Wiecej!
>W dowolnej przegladarce (NS/MSIE) w ogole_nie_jest_mozliwe_wejscie
>na serwer www.mirabilis.com!!!
>^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>Na pasku stanu MSIE pojawia sie komunikat o szukaniu a potem o laczeniu
>z serwerem (adres przetlumaczony na cyferki), a po dluzszej chwili
>komunikat, ze nie mozna otworzyc miejsca internetowego www.mirabilis.com...
>A inne strony webowe spoko, OK... Zawsze tak samo... :(((

Widocznie jest tłok :-)
Mirabilis właśnie wypuściło ICQ98 beta...

Spróbuj http://www.mirabilis.inter.net, ale nie wiem, czy jest jakaś
różnica.

Michał Jaskólski
'Ogonki 97' - konwerter polskich znaków w dokumentach HTML
        => http://www.gdansk.sprint.pl/~jj/apps/ogonki97/
'Kazik Staszewski, poeta podziemia'
        => http://www.gdansk.sprint.pl/~jj/kazik/