Re: Dodatkowy LPT - podlaczanie drukarki

Autor: Zygmunt Kałuża (zygmuntk_at_rci.bitbank.net.pl)
Data: Thu 11 Dec 1997 - 17:41:52 MET

Jest też inny sposób załatwienia sprawy -
ja mam np. dwie drukarki a jeden port LPT
i brak miejsca na dodatkową kartę local busową -
dałem przełącznik i można ręcznie przełączać
czy chcę drukować na jednej drukarce, czy na drugiej.
Cena przełącznika wraz z 1 kablem do drukarki 34 zł.

Pozdrawiam
Zygmunt K.

<01bd0603$2ef33040$933f74c3_at_mna-roz.csbi.katowice.pl>...