Re: jaki procesor???

Autor: Tałajczyk Piotr (piotr_ta_at_friko2.onet.pl)
Data: Thu 11 Dec 1997 - 16:54:27 MET

Radosław Sokół <rsokol_at_iname.com> napisał(a) w artykule
<348BCCB6.35FC1F7_at_iname.com>...

> Świetny argument :) Ja mogę równie dobrze powiedzeć, że AMD to AMD,
> a nie jakiś Intel czy Cyrix.

tak sie sklada, ze mam CX166 i mam go dosc. kupowalem go w chwili, kiedy
intel166mmx kosztowal cos okolo 15 baniek. nie kazdego bylo stac na taki
procesor. dobrym rozwiazaniem wtedy bylo kupienie jakiegos AMD czy CX, i
jednoczesne zrezygnowanie z "wiekszej, czy mniejszej" kompatybilnosci. (tak
na marginesie nie przeszkadza mi w tej chwili kompatybilnosc z intelem -
wg mnie prawie 100%. ciezko jest sie doszukac czegokolwiek co by sprawialo
jakies problemy). grzanie sie AMD, czy CX tez mnie nie wzrusza, komu to
przeszkadza? mdobija mnie jednak FPU (to jest wystarczajacy argument???).
na gieldzie intela 166mmx mozna kupic juz za 450-500PLN. dzisiaj nie
zastanawial bym sie nad wyborem cpu, szczegolnie po tak drastycznych
spadkach cen samego intela.

--
pozdrowionka, i dawaj tez na priva jezeli to mozliwe.
email:  piotr_ta_at_friko2.onet.pl