Re: Dodatkowy LPT - podlaczanie drukarki

Autor: Slawomir Marczynski (slawek_at_arcadia.tuniv.szczecin.pl)
Data: Thu 11 Dec 1997 - 12:14:41 MET

Marx (mna_at_csbi.katowice.pl) wrote:
: Mam skaner Scan Magic oraz Drukarke HP690 - obydwa do portu drukarki.
: Skaner ma gniazdo przelotowe, niestety drukarka don podlaczana nie dziala
: (daje objawy zycia, miga kontrolkami, ale drukowac nie chce).
: Potrzebuje wiec dolozyc port LPT. Ma ktos cos takiego? Gdzie i za ile?

Uruchom program obslugi skanera (ja mam Primax'a i cos co sie nazywa
"Wylacznik skanera" - acha... to sie nazywalo inaczej, tyle ze zmienilem
nazwe... (: ) PRZED DRUKOWANIEM. (Szukaj w Autostarcie, LOAD=, RUN= itp.)

Pomoc moze uruchomienie najpierw drukarki i skanera - a komputera na koncu.

Skaner powinien byc zasilany ale "turn
off" w sensie logicznym. Wtedy dziala jak przepust. Mozesz takze pogrzebac
i zmienic SPP/Normal na EPP/ECP - powinno dzialac lepiej. Acha... mam 500C
a nie 690C+ (tzn. na tym komputerze ze skanerem, a nie chce mi sie
przelaczac). Drugie LPT1: to tylko 35 PLN - tyle ze nie chce mi sie koputera
rozbierac (uwaga - w instrukcji do PRIMAX'a pisza ze nie dziala z Zip-drive,
 - tylko drukarki).

YS

--
Slawomir Marczynski (Mr)
Institute of Physics, Technical University of Szczecin