Re: SERWIS OPTIMUSA

Autor: Jacek Marek (j-marek_at_usa.net)
Data: Thu 11 Dec 1997 - 09:30:07 MET


|Bartek Nagorny <bnagorny_at_kk.kalisz.pl> napisał(a) w artykule
<34925437.3138775_at_news-tpnet.icm.edu.pl>...
> On Tue, 9 Dec 1997 12:07:47 +0100, "Włodek Kamionek" <regent_at_mtl.pl>
> wrote:
>
> >sprzedany sprzet, np. klient kupuje klawiature (gwarancja 12 mies.) i
po 6
> >miesiacach dochodzi do wniosku ze niespelnia ona jego wymagan (jest
twarda,
> >miekka, klika nie klika etc.) moze ja zwrocic a sprzedawca MUSI !!!
zwrocic
> >mu pieniazki nawet sprzetu nie trzeba nosic do serwisu.
> >
> >I co wy na to???
> Jak na lato ;)
> W koncu Polska zaczyna przypominac cywilizowany kraj !
>
> --
>
> Bartek
>
> bnagorny_at_kk.kalisz.pl
>

Cywilizowany kraj ?
To gosc 6 mies. musial dochodzic do tego ze klawiatura mu nie lezy.
Strasznie wolno mysli :-). A tak wogole to sklep nie musi (juz) przyjmowac
towaru ktory byl sprzedany nieuszkodzonym, i pelnowartosciowym. Inaczej
sklepy by zbankrotowaly. ( stary numer z odzierzowego gosciowa brala
sukienke w piatek (na impreze), a w poniedzialek oddawala mowiac ze cos sie
jej w niej nie podoba), tak juz sie nieda. Pomysl co kupujesz masz teraz
duzzzzzzzzzzy wybor.

Pozdrawiam

-- 
------------------------------
Jacek Marek
j-marek_at_usa.net
------------------------------
> 


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 16:37:16 MET DST