Autor: Tomasz Jarnot (jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 11 Dec 1997 - 09:02:29 MET
On 6 Dec 1997, Jaroslaw Lis wrote:
> : > Od: Bartek Nagorny <bnagorny_at_kk.kalisz.pl>
> : > Po tygodniu bedziesz miec 10 GB opisow roznych "ciekawych" przypadkow,
> : > z czego 90% bedzie dotyczyc osrimusa ;)
>
> Dla rownowagi: Koledze padl kiedys w komputerze Optimusa dysk.
> No coz, zdarza sie. Nie baczac na fakt ze komputer kupiony w Rzeszowie,
> serwis O we wroclawiu spojrzal, stwierdzil "jest nasza pieczatka,
> do uplyniecia gwarancji jeszcze dwa tygodnie, prosze przyjsc pojutrze"
> i wydali nowy dysk.
>
> Widac jak Optimus chce, to potrafi :-)
Oczywiscie, tyle ze trzeba podejsc tam z kultura a jak sie cos panom nie
podoba zawsze na karcie gwarancyjnej jest napisane co maja obowiazek
wykonac i tego zaden serwis nie bedzie kwestionowal. Sam doprowadzilem do
tego, ze uparty serwisant musial sam przyjechac po monitor 15" kupiony w
bielskiej filli Optimusa ( serwisowalem to w Gliwicach ) po czym wydal mi
monitor zastepczy i po 2 tygodniach mialem nowa 15-calowke w lapie.
Jurand
P.S. Dlaczego serwisant przyjechal po monitora ? Jak cos wazy ponad 15 kg
to musi :) ( tak przynajmniej bylo w gwarancji ) - wazyl 16.4 :)
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 16:37:16 MET DST