Re: Roznice pomiedzy Zoltrixami

Autor: Lukasz Rewerenda (Sine_at_adres.urojony)
Data: Tue 09 Dec 1997 - 20:51:55 MET

On Tue, 9 Dec 1997 18:52:33 +0100,
  Grzegorz Bialas <grzechu_at_silesia.pik-net.pl> wrote:

> Tylko jest jeden maly prolem.. Wg stron tamtej firmy model Sierra jest
> wlasnie na procesorze Rockwella ;-) Wiec jak?

Mam na kości Sierra i przyglądnąwszy się temu modemowi stwierdzam,
że brak tam inskrypcji ,,Rockwell''. Za to modele reklamowane
jako Rockwellowskie istotnie mają firmowy procesor na podstawce
umożliwiającej jego łatwy i zapewne tani upgrade.

Łukasz Rewerenda    |
lrew_at_friko2.onet.pl | Panować nad sobą to najwyższa władza