Re: Jak podkrecic peceta na Max'a

Autor: Paweł Boguszewski (pmbogusz_at_nencki.gov.pl)
Data: Wed 10 Dec 1997 - 08:43:01 MET

Radosław Sokół wrote:

> BIOSa lepiej nie ruszać. Za dużo można stracić.

Tu bym się całkowicie nie zgodził. Po pierwsze jak się straci to zawsze
można wrócić do poprzednich ustawień i to nic nie kosztuje. A po drugie
w przypadku płyt 486 (niestety jeszcze nie mam pentium) ustawieniami
dostępu do RAM, cach itp można uzyskać z 20-30% większš wydajnoœć typu
overall (Norton SysInfo). A to właœnie czuć w windzie.

Pozdrowionka
  Paweł Boguszewski
mailto:pmbogusz_at_nencki.gov.pl
mailto:pmbogusz_at_rocketmail.com