Re: SERWIS OPTIMUSA

Autor: Radoslaw Poplawski (XXXradekp_at_usa.net)
Data: Tue 09 Dec 1997 - 18:11:30 MET


On 8 Dec 1997 21:18:08 GMT, lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl (Jaroslaw Lis) wrote:

>Radoslaw Poplawski <XXXradekp_at_usa.net> wrote:
>: Chyba nie rozumiesz co to znaczy uszkodzenie mechaniczne.
>: Rozumujac w ten sam sposob nowe samochody sa ogolnie pozbawione gwarancji
>: (tam w gre wchodza w 95% przypadkow uszkodzenia mechaniczne).
>
>: Reasumujac: jesli po 6 m-cach odmowi mi wspolpracy klawisz spacji - to nie
>: naprawisz mi jej gwarancyjnie?
>
>A co - zepsul sie hallotronowy przelacznik, czy przelamala sie na pol,
>bo to drobna roznica :-)

Wiem, dlatego poddalem w watpliwosc znajomosc pojecia "uszkodzenie
mechaniczne".

Radoslaw Poplawski (Wroclaw) http://yi.com/home/PoplawskiRadoslaw/

--
F1: http://www.kki.net.pl/f1/
-- Przy odpowiadaniu usun XXX z adresu pocztowego lub uzyj mailto:radekp_at_usa.net --


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 16:36:57 MET DST