Re: Nagrywarki CD-RW EIDE

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Mon 08 Dec 1997 - 23:55:40 MET

rafaltyn_at_friko.onet.pl (Rafal Altyn) writes:

> Odnosnie tego sterownika to czy ktos moglby mi pomodz skonfigurowac go
> do poprawnej pracy z nagrywarka JVC XRW 2010? Mam z nia duze problemy
> a sterownik dostalem bez instrukcji. Bede wdzieczny za kontakt z osoba
> ktora moglaby mi pomodz. W razie czego podaje sprzet na ktorym probuje
> nagrywac:
> IPentium 200MMX, Plyta TXPro, 32MB EDO Ram, HD 1,6GB, SCSI Adaptec
> 1542, Nagrywarka JVC XR-W 2010, Win95 (zalezy mi na dlugich nazwach
> plikow).

Sprzet nie stanowi problemu - nie wiem co to za plyta TXPro (nie jestem
na biezaco ze szlifami), ale normalnie to powinno dzialac bez problemu.
Ustawia sie odpowiednie parametry Adapteca (nie wiem, ktora to wersja
- wczesniejsze od 1542C - zworkami, pozniejsze - jednym dip-switchem
i BIOSem SCSI). Dokladna instrukcja jest na www.adaptec.com, plik
io.exe (pod Windows 3.1, ok. 2MB). Oczywiscie nalezy uzyc dostepnego
portu, DMA i IRQ, jak zwykle.

Nie wiem niestety, jak W95 wspolpracuje z Adaptekiem, ale to popularny
prosty sterownik SCSI - drivery raczej powinny byc razem z W95.

--
Krzysztof Halasa