Re: Notebooki a szybkie modemy

Autor: Krzysiek Mazur (mazur_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 08 Dec 1997 - 19:08:45 MET

On Mon, 08 Dec 1997 00:41:43 GMT, lawa_at_priv.onet.pl (Andrzej Ława)
wrote:

>Nie da się. Taka jest prędkość sieci GSM. Ale nie wszyscy posiadacze
>notebook'ów korzystają z sieci GSM do transmisji.

No niestety. Ale podobnoż trwają wytężone prace ze strony Nokii
bodajże czy Ericsona

>Co to jest PSTN ?

Przepraszam, się zagalopowałem :) to zwykła sieć telefoniczna (public
service telephone network). Już wiem że się da podłączyć bez problemu.

Dzięki za informacje i pozdrawiam,
Krzysiek

--
   K r z y s z t o f   M a z u r