Re: Notebooki a szybkie modemy

Autor: Andrzej Ława (lawa_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 08 Dec 1997 - 01:41:43 MET

On Fri, 05 Dec 1997 12:38:41 GMT, mazur_at_priv.onet.pl (Krzysiek Mazur)
wrote:

>Mam takie pytanie: do notebooka można zakupić sobie modem. Taki modem
>najczęściej to 33,600. Jaki pożytek jest z takiego modemu, gdy z tego
>co wiem przez sieć GSM nie da się wyciągnąć więcej niż 9,600? A może
>się da?

Nie da się. Taka jest prędkość sieci GSM. Ale nie wszyscy posiadacze
notebook'ów korzystają z sieci GSM do transmisji.

>Druga sprawa. Czy jeśli mamy notebooka i modem do niego przypięty, czy
>można to w jakiś sposób podpiąć do PSTN? Czy wymaga to może
>specjalnego modemu, a może jest to niewykonalne?
>Notebooka na razie i tak nie mam :) ale kto wie, może za jakiś
>czas....

Co to jest PSTN ?

>Aha jeszcze jedno. Doświadczenia z notebookami mam skromne, ale czy da
>się przy tym pracować, powiedzmy, 10 godzin bez stracenia wzroku?
>Podobno nowe matryce aktywne są całkiem niezłe.

Owszem, jest to nawet mniej szkodliwe niż monitor lampowy. Zwłaszcza,
że akumulatorki wytrzymują najwyżej 2-3 godziny ;>

* e-mail: lawa_at_priv.onet.pl
* motto : Cztery kółka ? To dobre dla dzieci !