Re: FREE AGENT 1.1

Autor: Radoslaw Poplawski (XXXradekp_at_usa.net)
Data: Mon 08 Dec 1997 - 12:55:58 MET

On 8 Dec 97 09:05:03 GMT, Bartosz Deka <deka_at_lo13.univ.szczecin.pl> wrote:

>Witam.
>CZy mogby mi ktos powiedzic jak w tym programie np. zaznaczyc wszystkie
>news grupy do ktorych jestem zapisany w celu sciagniecia naglowkow (nie
>klikajac na kazdej z osobna)

Online --> Get New Headers in Subscribed Groups (lub pierwsza ikona od
lewej)

>i jak zaznaczyc wszystkie listy np. w celu
>sciagniecia lub skasowania ?

Enterem, Ctrl + M - zalezy jak masz skonfigurowanego Agenta (masz to zreszta
napisane w okienku).

Radoslaw Poplawski (Wroclaw) http://yi.com/home/PoplawskiRadoslaw/

--
F1: http://www.kki.net.pl/f1/
-- Przy odpowiadaniu usun XXX z adresu pocztowego lub uzyj mailto:radekp_at_usa.net --