Re: NT???

Autor: e. taranov (eugen.taranov_at_muc.cablesurf.de)
Data: Mon 08 Dec 1997 - 12:03:08 MET

--
Piotr Liskiewicz schrieb in Nachricht <348BA2B3.1F61_at_priv.onet.pl>...

>[ciach]
>Nie da sie. Na 32MB NT wlecze sie jak Winda95 na 4MB. Do w miare
>sensownej pracy
>potrzeba P200 i 64MB.
>Chyba ze masz anielska cierpliwosc i duuuze zapasy kawy zeby nie usnac
>;)
>Poza tym NT kosztuja 1.5 kPLN :(
>Pozdrawiam.
>Piotrek
>--
>+----------------------------------------------+
>| Piotr Liskiewicz |   piotrekl_at_priv.onet.pl   |
>| http://www.geocities.com/SiliconValley/3243/ |
> [...]
A z tym bym się nie zgodził. Też już nie miałem siły do wingrozy i też
zainstalowałem
NT, wiedząc o tym że przy 16 MB raczej będziew ślimakiem. A tu nie biegał i
to nawet
żwawo. W dodatku stał na tym samym twardzielu z win95 - nie było żadnych
kłopotów.
Zrezygnowałem z NT z przyczyny sterowników: nie znalazłem sterowników dla
ISDN
karty i dla kablówki.
Pozdrowienia
Eugeniusz