Re: V.35,G.703 itp.

Autor: N N (chudy_at_geocities.com)
Data: Mon 08 Dec 1997 - 00:40:54 MET

06 Dec 1997 00:34:31 +0100, Krzysztof Halasa <khc_at_intrepid.pm.waw.pl>
pisal:

>Bo jest to najbardziej ekonomiczne i proste.
Ja juz starcilem watek, pytalem o karty z V.35 lub G.703 a dostalem
mnostwo odpowiedzi na jakies inne pytanie. Dziwne...

>No nie wiem. Czyzby dodatkowa karta sieciowa w serwerze byla trudniejsza
>w obsludze?

Pico Router podlaczasz z jedne strony do sieci, z drugiej do modemu,
konfigurujesz go w kilka minut i to dziala. Prosze nie mowic, ze
postawienie serwera robiacego to samo jest szybsze...

Nadal sprawa otwarta pozostaje do czego mozna podlaczyc modem 2Mb/s?

Pawel