Re: V.35,G.703 itp.

Autor: N N (chudy_at_geocities.com)
Data: Mon 08 Dec 1997 - 00:41:07 MET

Sun, 07 Dec 97 10:17:56 +0100, "rafamiga_at_polbox.pl" pisal:

> A Tobie za odfajkowywanie 8 godzin?
A jak myslisz?
Ktos zamawia robote i chce, zeby to dzialalo. Ja biore za to
pieniadze. A jak to sie psuje, to naprawiam - w ramach gwarancji za
darmo. Wiec wole uniknac takich sytuacji. Jezeli trafia sie taki
jednorazowy klient to nie chce miec z nim pozniej dodatkowej roboty.
Po prostu jestem za leniwy :-)

Pawel