Re: Blaze 3D - problemy

Autor: Andrzej Kondraciuk (kondrat_at_kki.net.pl)
Data: Sun 07 Dec 1997 - 18:29:13 MET


milosz danielewski <mdaniel_at_priv.onet.pl> napisał(a) w artykule
<348a73e4.2927695_at_news.icm.edu.pl>...

> Jak sie odroznia maly blad od duzego i skad wiesz, ze winny jest
> alpha-blending ( czy wojownik byl przezroczysty )?
>
> milosz danielewski
>
Moze wyrazilem sie nie do konca jasno.
Blad alpha-blending'u nie rzuca sie tak mocno w oczy
w grze Moto Racer poniewaz pojawia sie tylko w momencie
wyrzucania spod kol klebow kurzu, a zdarza sie to nie tak czesto.
Natomiast w grze Mageslayer ten blad bardzo razi gdyz widac go
przez caly czas.
Sam wojownik wykonany jest jako animowana bitmapa.
I ta bitmapa wpisana jest tak jakby w kwadrat ktory poza postacia
wojownika jest czarny, a powinien byc przezroczysty.



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 16:36:41 MET DST