Re: akt rozpaczy

Autor: Lukasz Rewerenda (Sine_at_adres.urojony)
Data: Sun 07 Dec 1997 - 10:29:50 MET

On 7 Dec 1997 00:43:17 GMT, Marek L. Kozak <mkozak_at_priv.onet.pl> wrote:
[o TPSA...]
> Na jednego klienta może się wypną. Na stu klientów może też ale jakby tych
> klientów było więcej ?

To się też na nich wypną.
Państwowa firma - wiadomo - nikomu na niczym nie zależy.

> Trochę późno zobaczyłem ten wątek ale chcę dodać swoje trzy grosze.
> Od jakiegoś tygodnia mam te same problemy z połączeniem w Warszawie.
>
> Panowie, mówicie że to normalka, że znane itp. W ten sposób ZGADZACIE SIĘ
> na to. Innymi słowy trochę ponarzekacie na tpsa i na tym koniec. A oni
> dalej to samo, bo są bezkarni.

Otóż to. Nic im nie zrobimy.

> Z treści tego wątku jasno wynika że osób z tego typu doświadczeniami jest
> znaczna ilość. Może więc lepiej nie czekać na powtórzenie sytuacji tylko
> wymusić na tpsa poprawę jakości oferowanych usług ?

Jak? Przez zamachy bombowe? Porwania? Sabotaż? Pracę społeczna? To już
lepiej dać na mszę :-)

> Poprawcie mnie jeśli się mylę ale wydaje mi się że od takich spraw
> (przynajmniej z założenia) jest Urząd Antymonopolowy. Wydaje mi się że
> warto tam przedstawić tę sprawę. Inaczej takie praktyki się nie skończą.

Urząd antymonopolowy już się zaczął z telepsem procesować, ale jego
zwycięstwo oznaczać będzie koniec darmowego dialupu. Ja więc kibicuje
wystawcom moich rachunków.

Łukasz Rewerenda    |
lrew_at_friko2.onet.pl | Panować nad sobą to najwyższa władza