Re: Dla mnie to dziwne-pomozcie

Autor: Alex (koro_at_friko2.onet.pl)
Data: Sat 06 Dec 1997 - 22:57:40 MET

Marek Jóźwik <marekjoz_at_polbox.com> napisał(a) w artykule
<3486D0E9.E3020944_at_polbox.com>...
> Moze pomozecie?
> Kolega przyniosl do mnie maszyne (sam skladalem):
> AMD K5 pr133; Soyo HX 256c; Seagate 1,2; Trio 64V+ 1MB; 2x8 MB (chyba
> EDO); CD Aztech x10
> Procesor nie jest podkrecony (nie pamietam czy sie dawalo)
>
> Komputer gdzies przez pol roku chodzil normalnie, a potem koles
> powiedzial, ze wycielo mu troche plikow w katalogu Windows 95.
> Potem nie widzial partycji... Teraz jest tak, ze pochodzi z tydzien,
> dwa, a potem
> wywala polowe plikow z roznych katalogow, czasem usuwa partycje, itp.
> [...]
Miałem podobny problem. Zaekranowałem kabel twardziela foliją
aluminiową, a samego twardziela dwoma płytkami metalizowanymi
i wszystko gra do dziś (już prawie rok).
Spróbuj! Może to coś da.

Pozdrowienia i powodzenia

--
Alex ( koro_at_friko2.onet.pl)