Re: herkules i w3.11

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Sat 06 Dec 1997 - 23:05:03 MET

On 5 Dec 1997 16:36:53 GMT, Andrzej Krzysztofowicz
<ankry_at_green.mif.pg.gda.pl> wrote:

>Moze jeszcze dodasz, ze na logo z tej dodatkowej dyskietki driverami
>ze starymi driverami jest napis "Beta version" :)

Nie wiem, ne uzywalem. jak mi przyszlo na zlomie w firmie stawiac
Win3.11 na edze, to po delikatnej propozycji ze powinienem zaopatrzyc
sie w bodajze "library disk" wrocilem do instalacji Win 3.1, wwalilem
w to 3.11 i poszlo (no, nie do konca, niektore ikonki w filemanagerze
glupieja). Pieklil sie ze logo wyswietlic nie moze, ale potrzebne mi
to logo bylo jak strup na ...

Darek