Re: Odp: Dla mnie to dziwne-pomozcie

Autor: Piotr Adamczyk (adamczyk_at_sun10.ci.pwr.wroc.pl)
Data: Sat 06 Dec 1997 - 22:43:51 MET

 pištek, 5 grudzień 97, you wrote to me:
> [...]

Mam kieszeń Adax'a - bez niej 2 HD współpracujš ze sobš aż miło.
Wkładam jednego do kieszeni -- BUM:
  - ginš pliki
  - niektóre z plików "psujš się"
  - często jest problem z boot'owaniem
Wywaliłem kieszeń - wszytsko jest ok.
Hm ... czy ktoś mi wytłumaczy co z tymi kieszeniami nie tak ?

Pozdrowienia
THE

    Piotr Adamczyk - The Czyk - student IZ IO V - Politechnika Wroclawska
  http://www.ci.pwr.wroc.pl/~adamczyk mailto:adamczyk_at_ci-1.ci.pwr.wroc.pl
  PGPpublicKEY: http://sun10.ci.pwr.wroc.pl/~adamczyk/MAIN/pgp.asc
  ------------ I can't get no sleep but I still have a dream. --------------